update.se

Men vad aktiv man får vara då! :DDDDD
Jag har inte skrivit någonting alls på nästa del av NWHA, för jag har ingen inspiration, och jag har lagt över den på den stationära datorn. Men eftersom jag åker rätt mycket bil, då mamma bro i sundsvall coh vi har stuga utanför järvsö, så tar jag med mig laptopen och håller på att skriva en novell på den. Det är en HP-fanfic, Draco/Harry, med jätteful handling men jag lägger upp en bit ifall nån är intresserad. Bara ni kommenterar! ÒwÓ

" Bara någon dag tidigare hade Ron berättat att han hört att Malfoy var gay, och de var de tankarna som snurrade i den svarthårigas huvud största delen av tiden. Han kunde inte hindra sig från att känna sig dragen till den blonda Slytherinprinsen på ett helt annat sätt än tidigare. Nyfikenheten hade övervunnit hatet sekunden Harry hade hört det, och han spenderade en hel del tid med att studera Malfoy för att se om det på något sätt syndes på honom. Dock var Malfoy precis lika odräglig som innan, med resten av Slytherinarna nästan ständigt omkring honom. Ingen större skillnad på hans populäritet, förutom att Snape var lite mer...
Reserverad. "

There's tha handling. Asfult utdrag, men sen så har jag knappt kommit nån vart heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill absolut ha fler noveller!

2010-09-06 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0